საინტერესო და საკმაოდ შრომატევადი იყო მესამე დღე.ვიმუშავეთ ჩვენს საქაღალდეში სასწავლო პროექტის გეგმის შაბლონზე.გავაკეთეთ პროექტის მონახაზი,დავწერეთ პროექტის შინაარსი,ამოვირჩიეთ სტანდარტები.განვიხილეთ ბლუმის ტაქსონომია და ის რომ სტანდარტები შეურჩიეთ ბლუმის ტაქსონომიის მიხედვით.განვიხილეთ 21 საუკუნის ლექსიკა.გავეცანით ზოგადად შინაარსობრივ და თემატურ შეკითხვებს.რა შეკითხვებიც მქონდა ამოვწურე მოსმენილი ტრენინგიდან,რაზეც დიდ მადლობას ვუხდი ჩვენს ტრენერს.
ვისაუბრეთ პრეზენტაციის განთავსება ბლოგზე,პრეზენტაციის ან ვიდეო ფაილების ჩაშენება ბლოგში.ჩანართების გაკეთება ბლოგზე,ბლოგის დიზაინის შექმნა.ასევე განვიხილეთ ჩვენი საქაღალდის ატვირთვა(გამოქვეყნება).
მასწავლებელს შეუძლია სწავლების პროცესი ისე დაგეგმვა რომ გამოიყენოს მოსწავლეთა გამოცდილება,შეცვალოს მცდარი შეხედულებები და დაეხმაროს მოსწავლეებს სუსტი მხარეების დაძლევაში. ამ მოდულმა გარკვეული თვალსაზრისით დამაფიქრა ჩემს როლზე სასწავლო ღონისძიებების დაგეგმვის პროცესში.ტრენინგზე განვიხილეთ სახელმძღვანელო დათოს ბლოგზე ,ვნახეთ პორტფოლიოს ჩეკლისტი ,პორტფოლიოს შეფასების რუბრიკა, სასწავლო პროექტის გეგმის შაბლონი.ტრენგი საინტერესოდ წარიმართა .
Comments
Post a Comment